Fredag!
Hej på er, nu var det ett tag sedan jag bloggade, men har lagt den åt sida och bara tänk på massa saker att skriva om. 
Ida har sovit här sedan i onsdags förra veckan och nu åkte hon precis hem. Så veckan har bestått mycket åt att umgås med henne, städa, laga mat, tvätta och handla. 

Häromdagen gjorde jag sushi själv och åh så gott det blev! Dessutom billigare och det var roligt att testa något nytt. Måste göra det igen nu i helgen så Emil får vara med och se hur lätt det var att göra. 

I tisdags kom Lotta hit för att umgås med Caspian lite innan operationen, jag vill helst inte att Caspian skall träffa några andra eller vara bland mycket folk från och med nu. Men funderar på att dem som vill träffa honom kanske kan möta oss på någon lekplats här i Kinna och så kan vi umgås utomhus och leka. 

I onsdags var jag och lämnade cellprov för första gången, det gick jätte bra och gjorde inte alls ont. Tjejen var jätte trevlig och hon tyckte att jag skall ringa gyn i Borås för att få en tid att undersöka om jag kanske har endometrios eller något annat som ställer till det. Har inte pratat om detta på bloggen då det känns så privat men samtidigt är det ju väldigt vanligt. Får se om jag skriver mer om det framöver. 

Nu är det dags för Caspians första vila och undertiden skall jag också passa på att ta det lugnt, jag har haft jätte ont i huvudet i några dagarn nu och varit lite extra trött. Imorse vaknade jag upp med lite halsont och en konstig känsla i öronen, utöver den jobbiga huvudvärken då. Men jag tror att får jag bara vila lite extra i helgen och prata med Emil om allt som stressar mig så kommer jag nog må bättre sedan. Tror det är mycket inre oro och stress inför operationen men också massa annnat som gör att jag är så trött men sedan har jag jätte svårt att somna på kvällen. 
Emil har dessutom jobbat mycket denna veckan så det har inte funnits så mycket tid till att prata, igår ville jag prata om något när vi lagt oss i sängen men då sa han "vi får ta det imorgon istället" och två sekunder senare så sov han. Jobbigt för oss alla men nu drar däcksäsongen igång och då blir det mycket jobb för honom, dessutom skall han ju vara ledig när Caspian opererats. 

Men vi hörs, hoppas att ni får en jätte fin helg! 

(null)

(null)
Sushi!!! 

(null)
Jag fick lite egentid i tisdags när jag var och pratade med en studievägledare, men mer om det i ett eget inlägg. 

(null)

(null)
Caspian har börjat ta upp fötterna på bordet när han äter, ser så gulligt ut, haha. 

(null)

(null)
Min fina, varma solstråle!