Ensam idag igen
Hej på er, Caspian har precis lagt sig i sin säng men än så länge är han vaken och pratar med sina gosedjur, något nytt han börjat med är att slänga ut dem på golvet så när jag kommer in på morgonen är sängen tom förutom en nyvaken bebis. 

Emil har haft sådan otur, först fick han jobba över en timma, sedan var det en krock på motorvägen så han stod i kö i ca 35 minuter, efter det fick han punktering så nu är han påväg tillbaka till jobbet med Alex för att försöka fixa ett nytt däck eller vad det nu var han snackade om. Funkade inte att laga det med det lagningskittet som följde med bilen. 
Igår kom han hem vid 21 och idag lär det bli ännu senare, tyvärr, så inget bebismys för Emil idag heller. Han har alltså inte träffat Caspian sedan i söndags, det suger. 

Jag skall i alla fall röja lite, diska och fixa lite frukost som Emil bara kan ta imorgon på morgonen utan att fixa det då. Vanligtvis förbereder han gröt, chiapudding eller youghurt i en speciell behållare kvällen innan men den är ju inte hemma så jag tänkte fixa lite äggröra som han kan äta imorgon. 

Vi har absolut inte gjort någonting idag, Alex var här några timmar mitt på dagen men ändå är jag helt slut. Det är kvällar som denna som jag önskar att Caspian kunde sova bredvid mig i sängen för då hade jag krupit ner i våran sköna säng bredvid Caspian och somnat redan nu. Men Caspian sover bäst i sin egna säng och det är samtidigt väldigt skönt att det är så. 

Nu skall jag sätta fart så jag kan slappa i soffan framför orange is the new black när jag är klar. 
Kram 

(null)
Vi har myst i pyjamas och mjukiskläder hela dagen, lekt med klossar, tränat på att stå själv och bara busat.