Våran helg
Godmorgon, hoppas allt är bra med er. 
Här hemma är det iskallt, vi har haft 16 grader inomhus hela helgen men nu har dem nog fixat det, håller tummarna att det blir varmare snart. 

Helgen är slut och den har varit jätte bra! 
I fredags packade jag ihop min väska och så tog jag och Caspian bussen hem till pappa, Emil skulle jobba i lördags så jag sov kvar hemma hos pappa och så hämtade Emil mig och Caspian efter jobbet på lördagen. Då följde Alex och Ida med hit hem och så åt vi pizza och kollade på film.
Första gången vi sov borta och det gick jätte bra, var så skönt att bara kunna lägga ner Caspian i vagnen, rulla den ute på verandan och så somnade han på någon minut. Frisk luft ute på landet gjorde Caspian gott och nu längtar jag ännu mer tills vi har flyttat för då kan han sova ute på balkongen. 
Spyker var dessutom så duktig, på lördagen vaknade jag och Caspian först så jag packade ner honom i vagnen och tog en promenad med spyker, han var verkligen en stjärna bredvid vagnen. 

Igår var vi hemma hos Emils familj på middag och sedan kalas, något våra magar inte gillade för vi båda två åkte där ifrån med magont. Mitt har gått över nu men istället sitter jag i soffan med spänningshuvudvärk, mycket som händer just nu och då blir jag stressad och lite orolig inombords. 

Idag kommer Lotta hit och hälsar på, imorgon skall jag till Göteborg och träffa massa tjejer och andra bebisar, på onsdag skall jag på föräldragrupp och sedan till kaskad med Malin och Ida. Torsdag händer ingenting och sedan är Emil ledig fredag-måndag. 
På tisdagen hämtar jag nycklarna till nya lägenheten, sedan flyttar vi lite i taget på kvällarna när Emil slutat jobbet. På lördagen jobbar Emil och när han kommer hem flyttar vi alla möbler och oss själva, på söndagen är tanken att fixa i lägenheten. Veckan där efter skall jag baka och fixa för på lördagen är Caspians dop. Lite panik över hur mycket det är att göra nu, vi har fortfarande inte haft möte med prästen och jag vet inte riktigt när vi skall klämma in det. Gahh. 
Tur att vi har många som kan hjälpa till och  Ida kan hjälpa till mycket. Vi behöver faktiskt egentligen inte stressa med varken flytt eller dop, vi har flytt en vecka och sedan dop en vecka. Allt löser sig. 

Nu har Caspian somnat så jag skall fixa med disken och röja lite. 
Kram 

(null)

(null)
Två bilder från i lördags, Spyker ville ligga nära och gosa.


(null)
Caspian fick testa en hopphunga hemma hos farmor och farfar igår, den fick godkänt och det var svårt att få en bra bild för han var inte stilla en sekund. Min stora lilla kille. Han har nu samma storlek på blöjorna som sin ett åriga kusin, galet.