Roliga nyheter
Hej på er, hoppas att allt är bra med er. 
Blir inte så mycket bloggande som jag egentligen vill men när Caspian sover passar jag oftast på att få en hel del gjort och när han är vaken gosar eller busar vi. 

Tänkte jag skulle berätta vad hemligheten var som jag pysslade lite med i fredags och nu idag.

Vi skall flytta, wohooooo!!!! Alltså det skall bli så himla himla skönt! Det är en nyrenoverad lägenhet i Kinna, tyvärr är den ca 25 kvm mindre än den vi har idag men den har hiss, tvättmaskin och torktumlare!!! Dessutom en gigantisk inglasad balkong som vi faktiskt kommer kunna använda. 
Skall bli så obeskrivligt skönt att flytta, dels för att vi kommer få en hiss så jag slipper bära vagnen med Caspian upp och ner, också för att jag bara kommer kunna slänga in en tvätt i maskinen när som helst utan att behöva tänka på Caspian och att springa ner i källaren. Men något som vi ser fram emot väldigt mycket är tystnaden, lägenheten ligger inte lika nära vägen som den vi bor i idag, den har en riktig ordentlig ytterdörr så vi kommer inte höra så fort någon viskar i trappuppgången och vi slipper hög musik från häftiga bilar. 
Att det dessutom är helt rökfritt i och runt lägenheten är så skönt, äntligen kan jag ha fönstrena öppna! Och på visningen i fredags gick jag runt och kände runt fönstrena, dem är täta, så det kommer inte bli korsdrag när någon öppnar ytterdörren till trappuppgången. 

Vi flyttar första helgen i april så det är lite kaos här hemma nu, står flyttkartonger överallt plus att stressen börjar komma eftersom vi skall ha dop andra helgen i april. Mycket som händer framöver. 

Dagarna består utav att packa och rensa, eftersom vi flyttar till mindre behöver vi rensa bland alla grejer men även kolla över vilka möbler vi vill/kan ta med oss. Så skönt att Erikshjälpen ligger så nära för det kommer bli en del lass dit. 
Så det vi gjorde idag var att skriva på papper och så var vi och kollade i lägenheten, lääängtar! 

Vi hörs, kram 

(null)
(null)
Mindre kök än vad vi har idag men tror det kommer lösa sig ändå, får bara rensa noga.