Onsdag
Onsdag idag och det innebär babysim, egentligen föräldragrupp också men tiderna krockade idag så blir bara simning för oss. 
Ida skall följa med så det skall bli roligt, skönt också att vara två stycken innan och efter! 

Inatt har Caspian sovit i sin egna säng från 01.30 till 06.00, vaknat två gånger där emellan och då har jag bara lagt mig så nära jag bara kunnat och så har han snuttat tills han somnat om, alltså i högst tio minuter. Testade ge nappen men då vaknar han till ordentligt och blir arg så tutten får vara lösningen ett tag till. Anledningen till varför jag la över honom i sin egna säng var för att jag vaknade av att han gnällde på ett annorlunda sätt, öppnade ögonen och såg att han låg på mage bredvid mig, så i sängen i sitt babynest ligger han mycket säkrare nu när han börjar rulla runt och röra sig mer. 

Caspian har säkert sovit bättre än vad han gör bredvid mig men jag har sovit mindre än vad jag gör när han ligger fastklistrad mot mig. Kommer nog ta några nätter innan jag vant mig vid att inte ha honom nära. Men jag låg mycket skönare och kunde verkligen gosa in mig i täcket, så jag håller tummarna att det funkar att göra såhär på nätterna. 

Imorgon skall jag avslöja en hemlighet här på bloggen och innan dess blir det lite konstigt att blogga, så vi hörs imorgon på kvällen. Kram 

(null)