Torsdag
Tänkte jag skulle titta in och säga hej här en snabbis, jag är trött och har väldigt ont i magen men måste baka en tårta och fixa lite inför imorgon. 
Emil har haft två kompisar här sedan igår och spelat data så jag och Caspian blev utslängda och tog vårat pick och pack och sov hemma hos pappa. Inatt spelar dem igen men vi fick vara hemma ändå och dem har lovat att försöka vara lite tysta, Caspian sover sedan en timma tillbaka och jag har passat på att bara slöa i soffan. 

Imorgon skall vi hem till pappa och fika med resten utav min familj, vi skall dansa runt midsommarstången och sedan åker vi hem till Emils syster och grillar. Blir nog en jätte fin midsommar, våran första med barn och jag har en känsla av att Caspian kommer älska att dansa runt midsommarstången. 
Jag tog en promenad till Kappahl och Lindex förut för att kolla in deras rea men framförallt kolla efter något sött till Caspian att ha på sig imorgon men jag hittade ingenting som jag gillade. Fick med mig lite smått och gott som faktiskt behövdes men hade velat köpa något bara för köpandes skull, haha. 

Skall göra klart allt jag måste göra nu och sedan skall det bli skönt att krypa ner i min egna säng. Kram 

(null)