Onsdag
Snart är denna onsdagen slut och det har varit en bra dag, Emil åkte och hämta en kompis igår när Caspian somnat och så höll dem på med sina datorer och försökte fixa Davids data. Jag la mig i sängen vid 00 och vaknade flera gånger av att dem var i förrådet bredvid sovrummet och stökade runt med routern så vid 02 när jag vaknat i panik av att det dunsat och varit mansröster utanför kom Emil och la sig. Caspian som normalt vaknar vid 07 vaknade lite innan 06 och var på jätte glatt och busigt humör så det var bara att underhålla honom så gott det gick så att Emil och David skulle få sova lite. 

Vid 12 kom Lotta hit med sin hund Ruffe, och Ida kom hit med Spyker och så promenerade vi en stund innan vi gick hem och åt glass och försökte svalka ner oss. 
Ida stannade kvar på middag och sedan dess har vi busat med Caspian och nu sover han och jag ligger i sängen och vilar medan Emil sitter vid datan. Tänkte göra mig redo för att sova nu och så hörs vi imorgon. 
Planen för morgondagen är att Ida skall komma hit och så skall vi bada. 

Kram 
(null)