Torsdag
Är verkligen helt lost i huvudet denna veckan, är det ens torsdag idag, haha ingen aning. 

Blev en natt med lite sömn igen, inte för att han vaknat ofta utan för att han vaknat och sedan inte somnat om igen på över en timma.  Så vi låg kvar i sängen extra länge idag och gosade, jag har däremot gjort något med mina revben på vänstra sidan, det gör helt fruktansvärt ont hela tiden men det gör ännu ondare när jag rör mig, bär Caspian eller bara andas. Usch, hoppas det går över snart för detta är hemskt. 

Blir en slappa hemma dag idag, planera dopet och bara se på serie. 
Åhh nu händer det grejer med dopet, vi har bokat kyrkan och församlingshemmet så nu är datumet spikat. Har kollat runt efter massa roligt att dekorera med, både lokal och tårtor. Skall bli så roligt! 

Nu skall jag fortsätta kolla på serie, kram 

(null)