Sömn
Godmorgon, oj vad jag har fått sova inatt, så skönt! 
Caspian somnade inte fören 01 men då i sin gunga och där sov han fram till klockan 07, väckte honom för att byta blöja och amma och sedan somnade han om och ligger fortfarande och sover bredvid mig. Jag har vaknat lite till och från under natten och min förkylning har blivit så mycket värre igen men såhär mycket sömn har jag inte fått på länge. 
Men ja, fick feber inatt, svettades och frös, ont i hela kroppen och näsan rinner och är helt täppt samtidigt, jag som äntligen började känna mig frisk. Jag har alltså varit förkyld i över tre veckor nu! 

Fredag idag och äntligen skall jag få umgås lite med Emil, i måndags kom han hem sent för att han hämtade bebiskläder i Borås, i tisdags åkte han till Mariestad och sålde något ljudrelaterat till bilen, i onsdags var han ju iförsig hemma men då blev det så mycket med Caspian och igår jobbade han över.
Går allt dessutom som planerat hämtar vi hem nya bilen imorgon, Woho! 

Om ca en timma kommer hyresvärden hit och skall göra en besiktning på ventilationen så innan dess skall jag bara mysa med Caspian. 
Resten utav dagen tänker jag ta det lugnt, vilket jag inte gjorde igår direkt. 
Jag tvättade alla skåpsluckor i köket, diskade dem plastlådorna i kökslådorna, rensade i skafferiet och kylskåpet, sorterade tvätt, sopade golvet och bara små röjde här och där. 

Vi hörs under dagen, kram


(null)


Ikväll klockan 23.01 är det två månader sedan Caspian föddes, galet. Tänk att han varit sådär lite!