Torsdag och snart helg

Känns så himla skönt att det snart är helg, jag hade nästan lite söndagsångest på kvällen i söndags just för att jag knappt umgicks någonting med Emil. 

Men denna helgen skall vi hitta på lite roligt ihop och det skall bli jätte mysigt! 

När Emil fyllde år fick han två biljetter så att han fick ta med sig någon och se Oscars Revyn på Lorensbergsteatern. Och han var gullig och ville ha mitt sällskap, så på lördag skall vi in till Göteborg för att se på Robert Gustafsson och flera andra komiker. 
Vi får se men min tanke är också att vi äter middag på någon restaurang efteråt innan vi tar bussen hem igen. 

På söndag skall vi hem till min familj på fika och fira Lotta lite grann, hon fyllde nämligen år i måndags så hon skall få sina presenter utav oss. Efter det skall Emil till några kompisar och då är jag kvar hemma hos pappa. 

Idag har jag tagit det lugnt, som vanligt typ, ställde mig och skulle baka Dumlesnitt men när jag skulle ha i mjölet så upptäckte jag att vi bara hade två deciliter kvar så jag fick springa bort till affären och nu ligger snitten och svalnar på ett galler i köket. Mumsigt! Så lite har jag fått gjort iallafall. 

När Emil kommer hem skall vi åka till Willys och handla och sedan bara laga mat och kolla film. 
Vi kollade föresten klart på säsong sex utav The Walking Dead igår och det är sista säsongen på viaplay, och jäklar vilket avslut. Helt galet, längtar tills nästa säsong släpps där.

Kram