Äntligen fredag!

Woho! Så skönt att det är fredag idag, vill ha min Emilio hemma nu och bara få mysa och umgås. 


Mina planer för dagen är att bara ta det lugnt, jag har precis satt mig i soffan med en kopp varm oboy (craving just nu) lite frukt och några små bitar utav dumlesnitten som jag bakade igår. Denna gången värmde jag inte oboyen för mycket så nu gick den faktiskt att dricka, tack och lov. 

Natten har väl varit som vanligt, har väldigt svårt att somna och jag vaknar ofta och drömmer konstigt. Något som är nytt för de senaste nätterna är att jag vaknar redan runt klockan 01 och behöver gå på toa, vanligtvis brukar jag inte vakna fören vid 4-5 tiden och då samtidigt hålla Emil sällskap men nu är jag helt slut när Emils klocka ringer och orkar inte röra mig en millimeter. 

Lilla C i magen är trött, jag känner av honom då och då men inte alls lika ofta som för bara fyra dagar sedan, men hans hjärta slog bra i onsdags hos barnmorskan så han har väl bara en vilo period nu och så är han igång igen med full kraft snart. Så mysigt när han buffar men han fick till en rejäl fullträff mot revbenen förut som faktiskt gjorde ont. 
Vad gäller lilla C så har vi bestämt att det blir C, vi använder hans namn när vi pratar med och om honom för att vänja oss, eller det är väl mest jag som tycker det känns lite konstigt att tilltala honom med namn när jag inte känner honom än... känns så konstigt på något sätt men ändå så självklart. 

När Emil kommer hem idag skall jag kolla om inte vi kan åka till Borås en snabbis, jag kan hämta ut en babybox hos Ica maxi nu så tänkte vi kan göra det idag och samtidigt kanske köpa något gott fredagsmys. 

Vi hörs, kram