Tisdag
Hej, hoppas allt är bra med er! 

Här hemma är allt bra, Leia är betydligt mycket lugnare idag än vad hon var igår, igår blev det en del skall och hon var på riktigt riktigt bushumör. Hon reagerar inte på tåget, på ambulanser med sirener, posten som dunsar in genom brevinkastet eller när någon kommer och går i trapphuset, utan skallen kommer helt från ingenstans (jag hör inget återkommande ljud i alla fall) utan det är mer när hon inte vet vad hon skall göra riktigt som hon skäller till, tittar på mig och vill att jag skall hitta på något. 
Däremot är det lite tråkigt på morgonen när Emil går till jobbet och vi går för att sova i någon timma till, imorse skällde hon och ville inte alls komma till ro, så det kommer upp lite saker som vi behöver jobba på. 

Idag är hon trött och jag passar på att verkligen vila i soffan framför serier, eller sitta med henne på golvet och gosa.
Har lagat egen hundmat till henne och det tyckte hon var väldigt gott. 

När Emil kommer hem skall vi äta mat, kolla på serie och sedan ta en längre promenad med tjejen. 

Mycket hundsnack här nu men vardagen har blivit helt annorlunda, haha kan tänka mig hur inläggen kommer bli sedan när C kommer också. Bebis och hund, hund och bebis. 

(null)

(null)

Såhär mysigt kan man ha det, helst vill hon ligga i knät och det har jag inget emot alls. Min söta flicka i knät och min lilla pojke i magen ❤️