Pysslar söndag
Hej, hoppas ni har en fin helg, min har varit jätte mysig och vädret just nu får mig på så bra humör. 

Igår åkte vi hem till pappa vid 12 och var inte hemma igen fören vid 17 tiden, jag och Emil tog Leia på en lång promenad och jag är förvånad över hur mycket jag orkar. Emil släpade på fötterna och klagade på hur jobbigt och hur trött han var medan jag sprang runt där på åkrarna och busade med Leia och ville bara fortsätta gå. 
Väl inne hos pappa satt vi och pratade och fikade medan hundarna låg och vilade, vi gosade och Spyker känns helt plöstsligt så himla himla liten nu när jag är van vid Leia. Min lilla älskling. 

Jag sprang in på Willys medan Emil satt kvar i bilen med Leia och så lagade vi pizza, så gott. 
Vi kollade på Morran och Tobias filmen, tog Leia på en promenad och sedan satte sig Emil och spelade medan jag försökte sova. 

Nu är Emil med sina kompisar och kör soft air gun, jag håller på och städar och en form med Brownies står i ugnen. När dem är klara skall jag ta en snabb promenad med Leia och sedan skall jag dammsuga, skall bli intressant att se vad Leia tycker om dammsugaren... men det går nog bra. 
Vid klockan 14 kommer Emil och hans kompisar hit på fika, tror bara David i det gänget har sett lägenheten så det skall bli kul. 

Kram 

(null)