Konstig känsla i kroppen
Hej på er, hoppas allt är bra! 

Emil jobbade över lite igår så han kom inte hem fören vid 19 och då hade jag gjort amerikanska pannkakor till middag, var så himla sugen på pannkakor och jag suger verkligen på att göra vanliga så då fick det bli amerikanska istället. 

Natten har varit konstig, jag var sjukt trött igår under dagen och somnade till och med till i soffan en stund men i natt har jag knappt kunnat sova något alls. Hade en jätte konstig känsla i kroppen, var pigg och hade bara väldigt svårt att komma till ro, dessutom hade jag halsbränna och mådde illa. På morgonen när Emil åkte till jobbet hade jag ont i ryggen och magen kändes inte helt i balans, var super lös i magen när jag vaknade vid 10 och hade jag inte varit hos barnmorskan i måndags och att hon sa att hela slemproppen gått så hade jag gissat på att den gick imorse. Vet inte vad det var istället menmen. 

Nu har jag fått i mig pannkakor och ett glas oboy och sitter i soffan, jag har kraftig mensvärk och mår illa men känner ingenting som går att ta tid på så som värkar gör. C bökar omkring i magen och hans rörelser är inte lika bekväma längre, jag känner verkligen att han är stor nu. 

Vi får se när han väljer att komma ut men jag har en känsla i kroppen som säger att det faktiskt är nära på riktigt nu. 

Kram 

(null)