Imorgon smäller det

Tisdag idag och sista lediga dagen innan det är dags att börja jobba igen. Tror anledningen till varför jag mått lite dåligt idag är nerver inför imorgon, det var ju på jobbet jag mådde sämre än sämst för två veckor sedan. 


I alla fall så har jag legat och kallsvettats och varit helt yr i soffan större delen utav dagen, jag har varit på Apoteket och hämtat ut mer medicin, handlat hem leverpastej (sååå sugen på det), duschat och diskat. Fick verkligen ta mig i kragen för att orka diska förut men hade ingen lust att komma hem till massa disk imorgon efter första jobbdagen, jag lär vara tillräckligt slut då som det är. 

Jobbar onsdag-fredag och så är jag ledig lördag och söndag, skönt med en kort vecka. Nästa vecka däremot är det jobb varje dag förutom på torsdag och då ska vi på studentfirande. 

Längtar tills min Emilio kommer hem så vi kan äta mat och kolla på Criminal Minds.

Kram 


Vill ha sol, värme och en sjö. Helst nu.