Helg

Hej lördag! 


Ida har sovit här inatt så igår åt vi på Mandy's som är ett hamburgerställe väldigt nära oss, väldigt gott och jag blev väldigt mätt. Måste testa deras milkshakes någon dag. 

Idag hade jag bestämt att jag ville göra något, min energi har däremot varit nere på noll så jag har sovit på soffan ganska mycket. 
Klockan ringde nio och vid tio gick vi till Willys och köpte frallor och juice som vi åt till frukost när vi kom tillbaka. 

Alex har varit iväg på en bilträff sedan i torsdags och idag skulle vi hämta upp honom lite utanför Borås, så jag sov från frukosten tills när vi åkte vid 13 för att möta upp Alex. 
Sedan blev det en sväng till knalleland, Emil behövde köpa en ny laddare och så följde en till Xbox kontroll med hem plus ett spel. Jag ville in på Emmaus en snabbis och kolla på bebisgrejer och kom faktiskt hem med tre saker som kommer upp senare. 

Nu är bakpotatisen i ugnen och jag ska snart ställa mig och göra lite olika röror och en god sallad som jag, Emil, Ida och Alex skall äta ikväll. Till efterrätt blir det glass, maränger, jordgubbar och annat gott. 

Hoppas ni får en jätte fin helg! Kram
 

Gårdagens middag och dagens frukost. 

#1 - JUNITJEJ

Hamburgaren ser väldigt god ut!!!