Dagens lista

Dagens humör och mående: 

Jag mår inte jätte bra idag, hela min kropp gör ont och det tar dubbel så lång tid att gå då det värker i fötterna och höften. Mitt humör däremot är bra och det är så mysigt att ligga i sängen och känna bebis röra sig.

Dagens borde: 
Jag borde vila kroppen då det varit ont av det i helgen men samtidigt så borde jag packa upp och gå ner till källaren med kartonger.

Dagens frisyr: 
Just nu nersläppt men så fort jag lämnar sängen åker det upp i en bulle eller hästsvans. 

Dagens klädsel: 
Ingenting just nu, men tänker snart ta på mig en klänningen och mina tofflor.

Dagens planer: 
Det enda spikade är att vi skall handla mat inför veckan, skruva upp gardinstängerna och fixa våra nattduksbord.

Dagens materiella vill ha: 
Hm.... vagnen vi skall köpa till lillen, ett matsalsbord eller en ny säng.

Dagens funderingar: 
Om jag skall ta och orka gå upp ur sängen snart, och om jag orkar gå och köpa bananer och ägg så jag kan göra bananpannkakor.  

Dagens beroende: 
Ingenting tror jag, förutom Coca Cola som är min stora kärlek sedan jag blev gravid. Har alltid beställt in tex Sprite men nu är det bara Cola som gäller, sååå gott!! 

Dagens tråkigaste: 
Att jag har ont i hela kroppen och är hemma men Emil är på jobbet, hade han också varit hemma hade vi kunnat göra mycket mer i lägenheten. 

Dagens längtan: 
Att få träffa bebis i november, släktträffen i augusti och att få ha semester med mitt hjärta under nästan hela augusti. 

Dagens låt: 
Oj... jag vet inte, lyssnar knappt på musik känns det som. 



Måste bara ställa lite mer dekoration på skänken och köpa korgar som passar i men det kommer bli så fint när det är färdigt.