Rast

Vet att mina inlägg blir enformiga men det händer inget speciellt just nu. 


Jag jobbar denna helgen, på den avdelning som jag skall jobba på april till september. Så roligt att vara här med kollegorna och idag fick jag lägga mitt första önskeschema, kändes lite speciellt då jag annars innan bara tagit det jag fått lixom. 

Imorgon jobbar jag kväll igen och det var skönt att få sovmorgon ihop med Emil så det ser jag fram emot imorgon också, funderar på om vi skal göra pannkakor imorgon... hade varit gott. 

Igår var jag ledig så då kom Lotta på fika och så hjälpte hon mig att tvätta, nu luktar hela lägenheten tvätt och det är tvätt överallt. Får fixa lite med det ikväll när jag kommit hem. 

Nu är min rast slut så vi hörs senare.
Kram 


Fick fina blommor utav Emil på alla hjärtansdag, sötis.