Våran julafton
Det var så mysigt att vakna imorse, natten var rätt kämpig men att ligga och gosa med mina fina killar våran första julafton med lillen var väldigt speciellt och fint. 

Igår var vi hemma hos Emils familj och åt middag och avslutade kvällen hos hans farmor och farfar där vi fikade. 

Nu på morgonen har vi ätit god frukost och kollat på Grinchen, jag har sminkat och klätt på mig så att jag är helt färdig. Vill bara åka hem till pappa nuuu. Vi har lite att göra innan vi skall packa in oss och åka hem till min familj vid halv fyra. Caspian skall få sig ett välbehövligt bad, Leia skall få en promenad, Emil skall byta om och vi funderar på att fixa lite brända mandlar för att ta med oss men vi får se. 

Malin skickade en bild på granen och jag är sååå taggad, skall bli så himla mysigt att umgås med alla och äta god mat. Känns så häftigt att vi är en extra liten person som faktiskt är min son... min fina fina älskling. 

Kram och hoppas ni får en jätte fin julafton, njut av varandras sällskap och sprid glädje! 

(null)

(null)