December förra året
(null)
Jag och Emil fick tillträde till våran första lägenhet och den 2 december satt vi i soffan med vänner och familj som hjälpt till och åt flyttpizza med smörkniv och annat provisoriskt som vi kunde hitta. 

(null)
Jag och Emil åt god julmat på Ikea.

(null)
Ida var världens finaste och bästa lucia! 

(null)
Jag var i Ullared väldigt många gånger, älskar Ullared, haha. 

(null)
(null)
(null)
Vi var hemma hos Emils familj på julafton så vi firade hemma hos pappa dagen innan, minst lika mysigt och väldigt god mat! 

(null)
Jag köpte en ny mobil på mellandagsrean, en födelsedagspresent från mig till mig. 

(null)
(null)
(null)
(null)
Jag och Emil hade det så mysigt och roligt på nyår, vi firade på Gothia Towers i Göteborg. Maten var helt underbar, vinet med, utsikten var fin och frukosten dagen efter var väldigt god!