Tisdagen i Grekland
På tisdagen hade vi middagen på kvällen att se fram emot men innan det var dags att göra sig i ordning mötte vi upp Lydia och Lewis och låg och solade tillsammans. 
 
När vi kände oss trötta på solen gick jag och Emil till hotellet för att göra oss i ordning, vi kollade först på film och sedan duschade vi, jag plattade håret och sminkade mig och runt 19 tiden började vi promenera till borgen där vi tänkte ta lite bilder på varandra innan reservationen klockan 20.00.
Mina fina nya sandaler jag köpt för att ha med till Parga kunde jag inte alls få på fötterna vilket gjorde mig besviken menmen, det blev bra ändå. 
 
Dem andra tre delade på en flaska vitt vin medan jag drack vatten, vi fick ett utav dem bästa borden och maten fick absolut godkänt. Jag reagerade däremot på några små saker, som att maten serverades på olika tallrikar (dem hade inte tillräckligt så att alla kunde få likadana) och jag tycker väl att i alla fall alla vid bordet kunde fått allt likadant, Emil fick dessutom ingen dressing på sin sallad vilket vi andra fick utan han fick bara massa dressing kladd på tallriken, tre utav oss beställde in samma rätt men jag fick annat tillbehör till fisken än dom andra, Lewis som tog kyckling istället för svärdfisk fick samma tillbehör som mig. Konstiga små saker som drog ner i alla fall mitt betyg på middagen men utsikten var helt otrolig. 
Vad gäller själva firandet så var det inte så wooooow häftigt som reseledaren fick det att låta men fyrverkerierna var häftiga och trots att jag hade ont i fötterna och hade mycket sammandragningar så var det väldigt trevligt och roligt. 
 
 
Till efterrät var det pannacotta men det var för mörkt för att ta kort då.