Lördagen i Grekland
På lördagen, våran sista dag, gick vi upp tidigt, åt frukost, packade våra väskor och sedan låg vi på stranden hela dagen. 
Vi båda längtade verkligen hem men Emil var lite mer otålig än mig.
Klockan 15.30 ungefär badade vi sista gången innan vi gick till hotellet för att duscha och packa om det sista. Efter det åt jag slouvaki och Emil en pizza och helt plötsligt var klockan 18 och det var dags att fixa det sista. 
 
Jag tog på mig stödstumpor och jeans, klockan 18.30 kom en buss och hämtade vårat bagage och sedan tog vi bussen till flygplatsen. 
Mycket väntande på flygplatsen men vi köpte kakor och vatten som vi åt plus att vi pratade med Lydia och Lewis. 
 
Väl på flygplanet var det inte så roligt, flygresan dit gick jätte bra men denna gången hade jag redan ont i fötterna och det blev inte bättre och ryggen och revbenen gjorde väldigt ont. Men vi kollade på sista Narnia filmen, sov en stund och tillsut hade 3 och en halv timma gått. 
 
Alex var snäll och hämtade oss på flygplasten, jag frös lite men Emil var så lycklig över att vara i 16 grader istället för 36. 
 
Det har verkligen varit en jätte rolig resa och vi båda ser verkligen fram emot nästa resa, då har vi en lite mini oss med oss. 
 
Det växte vindruvor, lime och citron på hotellet.