Helgen

Åh jag har haft en så himla fin helg, taco kvällen med mina syskon plus Malins pojkvän blev jätte bra. Vi åt som sagt tacos och sedan kollade vi på film och åt både godis och chips, mums! 


Vi var framme hos farbror Tomas och hans familj vid 13.30 och en stund senare kom resten utav alla släktingar. Vi fikade, grillade korv och efteråt blev det tårta. 
Vi var inte hemma fören vid 21 och då åkte vi hem till pappa där vi åt varma mackor. 
Kan säga att jag var rätt slut, blir helt slut i huvudet när det är så mycket ljud och rörelse överallt, orkar inte sortera ut vad jag ska lyssna på och inte så när någon pratar med mig är jag mer än borta. 

Emil åkte och träffade kompisar igår kväll så han var hemma sent i natt, nu är han och mekar med en kompis bil så jag har tagit sovmorgon och kollar nu på Criminal Minds. 
Vi får se vad jag hittar på idag tills Emil kommer hem men jag har redan planerat att äta bakpotatis ikväll, haha stabilt. 

Vi hörs kram 


#1 - Caroline

Så gott med tacos. :)