min andra natt
Nu sitter jag på en buss hem från min andra jobb natt, hann dessutom med en tidigare buss så det var super!
Något av det godaste jag vet i frukost kategorin är espresso house frukost meny med scones och varm choklad, var väldigt hungrig nu så köpte faktiskt med mig i alla fall en scones med cream cheese som jag tänker äta nu påvägen hem. 

Ja, vad tycker jag om att jobba natt än så länge då? Sjukt konstigt är det, tappar tids och dagsuppfattningen så har ingen aning om vad det är för dag eller vad klockan är, haha typ så illa är det. 
Saknar mina kollegor och boende på min vanliga avdelning så himla mycket, trivs så jätte bra där, men tror det är lärorikt att testa på att jobba natt också. Imorse kom jag till jobbet tidigare så jag hann prata med morgon personalen på gamla avdelningen och det kändes skönt. 

Det är dessutom jobbigt att ställa om dygnet och jag blir sjukt trött mellan klockan 2 och 5 på natten då det är som lugnas. 

Nu skall jag hem och sova, ställa klockan på 17.00 och sedan äta middag och åka och jobba igen. Hinner inte med så mycket mer på dagarna tyvärr. Men jag är ledig nu lördag och söndag natt.

Vi hörs, kram