fredag
Nu skall jag alldeles strax springa bort till busshållplatsen och åka in till Kungsbacka, eller ja, springa och springa men jag tänker väl gå i ett raskt tempo så jags kipper regnet.  

Skall handla lite och sedan möta upp Emil och så skall vi bara åka hem, händer inget speciellt i helgen men vi får se vad som händer. På söndag kommer däremot mormor på fika och det skall bli super mysig.  

Åh förresten, jag har fått sommarjobb, dem på den senaste arbetsintervjun ringde i måndags och sa att jag fick jobbet, nu håller vi bara på att lägga upp schema för att se om jag kan börja redan nu annars börjar jag inte förens i juni.  
Så glad och det kommer nog bli super bra oavsett när jag kommer börja! 

Vi hörs 

#1 - Daniella 🌙

Din blogg är så förvirrande haha, den heter EmmaiCambridge men du skriver om Kungsback(a)? :P

Svar: Haha det är så konstigt för jag har ändrat namnet och för mig står det inte att den heter Emmaincambridge längre, men jag förstår att det är förvirrande x) skall försöka lista ut varför det krånglar och fixa det så fort som möjligt! :)
Emma