what do you mean?
Hallå, tror knappast att ni haft en lika spännande och rolig helg som jag haft, haha bra början på ett inlägg men jag måste ju börja på något sätt. 
 
I fredags var jag ju som sagt helt ledig så jag och Ellis åt gott på Regal innan vi åkte och tittade när massa au pairer bowlade, umgicks med dem och sedan åkte vi tillbaka till Regal där vi dansade och hade kul tills vi kände att det var dags att åka hem vid klockan ett. Körde helt nykterna på fredagen och ja det är ju också roligt men det tar verkligen mycket längre tid innan man vågar slappna av och dansa loss ute på dansgolvet, men jag hade roligt så det var ju bra. 
 
Tillbringade hela lördagen i sängen, är helt seriös, okej jag gick på toa någon gång och jag badade en stund men utöver det så var det i sängen man kunde hitta mig, hade världens pms så det var skönt att bara gråta lite och ta det lugnt. Behövde inte heller passa barnen så på kvällen fixade jag i ordningen mig och så åkte jag och Ellis ut på äventyr.
Vet inte hur mycket jag kan/vill skriva ut på bloggen men låt mig bara säga att vi umgicks med ett gäng amerikanska killar som jobbar på the air force, så att ja, vi satt och spelade en variant av ölspelet och mushroom, vi sov där och så körde Ellis hem mig så att jag var hemma vid tio eftersom jag skulle shoppa med älsta barnet, det var lite tråkigt att åka hem så tidigt men hade en jätte rolig natt! 
 
Shoppade som sagt med äldsta barnet och vi hade jätte roligt, spendare väl mest tid inne på primark där jag hittade ett par nya jeans, legging och en snygg topp men jag fick även köpt en grym julklapp till Alex och även en grym till Ida. 
Är nästan helt klar med alla julklappar till alla hemma i Svergie så nu sitter jag faktiskt och planerar vad som skall köpas till familjen här i England, tänkte mig lite svensk godis och kanske lite annat roligt typiskt svensk, så det blir nog bra. 
På kvällen passade jag äldsta och yngsta medan dem andra var på första advenst firande, så vi målade, pusslade och sedan läse jag godnattsaga för yngsta och så somnade han, ett bra avslut på en bra helg. 
 
Idag har jag jobbat som vanligt på förmiddagen, mina uppgifter var lite annorlunda än från förra veckan men bara till det bättre. 
Har precis ätit lite lunch, inget mindre än kokt pasta med pesto och bacon, super gott och jag är nu mätt. Har dessutom städat mitt rum ordentligt så det känns jätte skönt, det var verkligen helt kaos innan. 
I eftermiddag kan det bli så att jag hämtar upp mellersta från skolan men oavsett så börjar jag jobba klockan fem, älskar måndagar, dem är så himla slappa och sköna vilket är perfekt efter ett helg med lite sömn och mycket party. Funderar på att ta en dusch nu, eller om jag skall göra det ikväll, men utöver det skall jag bara ligga i sängen och halvsova. 
 
Vi hörs!