Jobb
Halloj, nu sitter jag och dricker en kopp med varm choklad och skall om tjugo minuter gå ut till bussen för att åka till jobbet. 
Kommer hem igen 19:30 och då skall jag slänga i mig lite middag för att sedan åka in till stan och möta upp Julia, kom på nu att jag kanske struntar i att äta mat hemma och istället köper något gott att äta på Julias jobb, hm, detta tål att funderas på.
 
Imorgon skall jag upp tidigt för att gå på Rut&circle´s frukost rea, eller det är tanken i alla fall. Skall sedan möta upp Alex klockan tio för att shoppa tillsammans, han skall köpa en ny mobil och kolla på lite tröjor och jag skall kolla allt möjligt, smink, parfym, klänning, jeans, present till Malin, ja ni hör ju ;) 
Tänker sedan ta en go fika eller äta något gott och så får vi se vad som händer på eftermiddagen/kvällen, om jag sover i stan till lördag eller om jag åker hem imorgon, vi lär märka. 
 
Kram