Gissa vad?!
Sedan mitt sista inlägg om Caspians rutiner har lite ändrats, Emil satte på den sidan på sängen som vi haft av i onsdags och så ställde vi in sängen i Caspians egna rum. 
Hade på tisdagen nattat Caspian vid 19 och vi alla tre kände att det var för tidigt så i onsdags la vi honom efter en dusch i sin säng, i sitt rum vid 20.00. Han somnade inom några minuter och sov sedan fram till 07.00, på morgonen, utan mat, eller att komma in till våran säng! 
Han gnällde till vid tre tillfällen den natten men jag hörde att det bara var för att han var trött och någon minut senare så var han tyst och sov, jag fick däremot inte mycket sömn den natten... låg och vred och vände på mig, lyssnade efter minsta lilla ljud han gjorde och tittade till honom flera gånger. Men han sov och det var så pirrigt och roligt att hämta in honom till mig när han vaknade nästan prick 07.00.

Igår kväll gjorde vi samma sak, men skillnaden blev att jag var så trött så att jag också fick sova. Caspian vaknade vid 22 och skrek lite men somnade om av sig själv efter en stund och sedan vaknade han prick 07.00 idag igen. 
Han har alltså sovit i sin egna säng, i sitt egna rum 11 timmar på raden i två nätter nu. Vanligtvis vaknade han varannan timma ungefär och ville snutta och så fort jag rörde mig vaknade han till. Så skönt och jag hoppas att detta kan hålla i sig ett litet tag, för hans skull, men även för min. 

I alla fall så händer det inte särskilt mycket på dagarna, igår var jag helt slut efter en natt med knappt någon sömn så jag och Caspian gjorde inte mycket mer än att handla på Hemköp, besöka biblioteket och mysa. 
Snart är det dags för Caspians första vila och då ska jag passa på att röja, dammsuga och skura golvet inne i mitt och Emils sovrum. Resten utav dagen skall jag vika och sortera tvätt och även tvätta några maskiner, soffan behöver tvättas och Caspian har spytt något galet mycket dem här två dagarna så det finns en del annat att tvätta. 
Behöver ringa ett samtal till fastighetsskötaren också, får inte glömma det idag! 

Ser fram emot ikväll, natta Caspian och sedan duka fram lite godis, krypa upp i soffan bredvid Emil och kolla på en bra film. Så skönt att det är fredag idag! 

Kram och vi hörs 

(null)