Ullared
Finns det något bättre än Ullared? Nej. Så fanns det något bättre sätt att fira att Caspian blev fyra månader igår än att åka till Ullared? Nej, haha antagligen, men nu fick det bli en tur med Lotta, Alex, Ida och Caspian till Ullared. Caspians premier tur och jag tror han älskade det lika mycket som jag gör. 

Han sov hela vägen dit, låg nöjd i vagnen en bra stund innan han fick komma upp i selen, där i satt han nöjd nästan hela tiden men då la vi ner honom i vagnen och så somnade han. i bilen hem åt han smörgåsrån och lekte, nöjd precis hela tiden trots att det var kanske lite för länge sedan jag ammade. Han är så himla snäll och underbar min lilla kille! 

Jag hann inte riktigt gå och titta så mycket som jag önskat på framförallt inredningen men jag fick med mig lite hem. 
Lite städ grejer till nya lägenheten, amningsskydd till mig, och lite kläder till Caspian. Hans bodys i storlek 62 börjar bli lite tajta så planen är att rensa sedan i nya lägenheten, därför köpte jag några i storlek 68 och 74. Köpte även en bomber jacka i storlek 74 som kommer bli perfekt sedan när vi byter till sittdelen på vagnen och han inte behöver ha overall på sig. 

Just nu har Caspian ett eget rum, med en gästsäng i, men nu när vi flyttar till mindre är planen att ha kontor och gästrum i det extra sovrummet fram tills Caspian börjar sova i egen säng och då kan flytta in i eget rum. Så jag köpte lite fint till gästsängen samt en förvaringskorg för alla Caspians leksaker och gosedjur. Tror det kommer blir kanon bra! 

Längtar så galet mycket tills vi flyttar, vi har bestämt hur vi vill ha balkongen och jag vill bara börja fixa och pyssla med all inredning, i alla rummen. 

Det blev inte Göteborg idag, mammor som blivit sjuka och det kanske var för det bästa med tanke på all snö och halka eftersom vi skulle åka buss. Istället slappar vi hemma, jag har packat lite och när det börjar närma sig hemgång för Emil skall vi promenera bort till Willys och möta honom där. Vi behöver lite mat inför kommande veckor innan flytten. 

Kram 
(null)

(null)

(null)