Sova borta
Godmorgon på er, Caspian vaknade vid 06.30 och sedan dess har jag röjt lite, tvättat och vi båda två har ätit frukost. Vid klockan 11 kommer min mormor hit, hon skall först kolla in nya lägenheten och sedan åker vi vidare till Caspians mormor. 
Emil jobbar så därför sover jag och Caspian borta en natt, roligt att hitta på något och inte bara sitta hemma. 

Gårdagen blev sådär, var lite trött och hängig och som att inte det räckte kom mensen och jag spenderade sedan resten utav dagen med att ha väldigt ont i magen. Jag har inte saknat att ha mens kan jag lova, för blä vad ont det gör! 

Innan mormor kommer skall jag packa färdigt, röja lite mer och sedan bara busa med Caspian, ska se till att hålla honom vaken så att han sover bra i bilen istället. 

Kram 

(null)

(null)
Två bilder från i lördags natt, hade så himla roligt!