Tisdag
Hej på er! 
Jag har verkligen noll inspiration just nu, orkar inte, har massa saker jag vill göra och fixa med men är så slö. Har sådan lust att städa, röja, renovera och fixa men vi är inte i behov utav det här hemma och då blir jag bara irriterad, haha så konstig.

Igår hände absolut ingenting, jag slöade i soffan hela dagen och jag tror det får bli en slö dag idag igen. Just nu är solen framme så kanske får bli en promenad sedan, Caspian sover så jag skall passa på pyssla med vattenfärg så länge. 
Emil är på utbildning idag så han åkte hemifrån klockan åtta istället för klockan sex, så skönt och han har fått ta blöjbytet inatt. Caspian sov 23-01 och sedan 02-07, så det har blivit mycket sömn även för mig trots att det tar lång tid för mig att somna och att jag vaknar med jämna mellanrum. 

Vi hörs, kram 

(null)
Caspian hade på sig en pyjamas i storlek 62 igår, lite stor men nu är storlek 50 alldeles för litet både i body och pyjamas. Pyjamaser i storlek 56 med strumpor är också för små men byxor i storlek 50 passar fortfarande. 


(null)
Började morgonen med mys och bus i sängen, åh vad jag älskar denna fina killen!!!