Sista oktober
Hej sista oktober, hur sjukt är inte det att vi imorgon går in i november?! Månaden där min och Emils son är beräknad, månaden som kommer bli hans födelsemånad, vi kommer få en liten novemberbebis. Längtar! 
Idag har dessutom 95% utav graviditeten passerat och det är bara 14 dagar kvar till bf. 

Gårdagen blev jätte mysig, hela min familj kom hit på fika och Emil kom hem lite innan klockan 15, så lyxigt och jag önskar att han kunde komma hem så tidigt varje dag. 
Malin och Ida passade Leia och så åkte jag och Emil och storhandlade massa mat, när vi kom hem lagade vi kycklingwraps och vid 20 tiden åkte mina systrar hem. 

Idag tog jag sovmorgon, hela min kropp värkte och jag behövde verkligen vila. Men nu har jag varit ute på en lite längre promenad med Leia och planen för resten utav dagen är att baka och laga mat, Emil kommer nämligen hem senare idag än vanligt då han skall sätta på vinterdäcken så maten behöver vara färdig när han kommer hem. 

Kram 

(null)

(null)

Det var såå kallt imorse vid klockan 05.30 när jag var ute med Leia, däremot väldigt fint med all frost och det krispiga gräset och det blev extra skönt att krypa ner i sängen när vi kom in. 

Efter min sovmorgon lagade jag min abslouta favorit frukost, åt detta varje dag i Cambridge under äpplesäsongen. Kokta äpplen med kanel och grekisk yoghurt, mums!