Några dagar

Var några dagar sedan jag skrev här sist och det har faktiskt varit full rulle, vilket är roligt. 

I lördags var jag och Emil hemma hos hans familj då hans pappa fyllde år, vi åt mat där och kom hem sent. 
I söndags sov vi till tolv och sedan åkte vi hem till min familj och hälsade på, åt våfflor och pratade massor. Efter det åkte vi och provkörde en bil som det sedan slutade med att vi köpte, så nu är vi ägare till en Audi A4 proline, såå nöjd! 
Nu skall vi bara få sålt Emils golf och hämta hem våran nya bil. Woho. 

Igår var jag ledig så jag tillbringade förmiddagen i soffan och eftermiddagen och kvällen i köket. Lagade matlådor till Emil och min älskade linsgryta till mat. 

Idag har jag jobbat dag och nu jag jag ätit en semla och tittat på Grey's anatomy. Emil är fortfarande kvar på jobbet men när han kommer hem skall vi laga kebabkött med pommes till middag. 

På lördag fyller Alex år så då skall jag och Emil hem dit på förmiddagen och fira honom, under dagen skall jag hjälpa till att städa, handla och äta mat ute med Alex och på kvällen blir det fest med alla Alex och Emils kompisar. Roligt. Tänk att min lillebror blir hela 20 år! 

Nu skall jag fortsätta titta på serie och så hörs vi när vi hörs. Kram