Lördag

Sitter på jobbet och har rast, slutar 15.30 och då skall jag hem till mormor och prata och äta gott. Mysigt!

I helgen händer det grejer, jag och Emil har bestämt att vi skall flytta in hemma hos mig, så så fort vi löst problemet med släp och så så kommer alla våra möbler hos Emil flyttas över hem till mig. Det kommer göra typ allt så mycket enklare och vi kommer kunna sova med varandra varje natt förutom just varannan helg.

Har väldigt ont i magen idag och jag känner mig bara väldigt seg, får stanna upp ibland för att jag får som kramp i magen och det är inte särskilt roligt alls.
Hoppas att jag känner mig piggare snart.

Nu skall jag slappa lite, vi hörs puss

Obeskrivligt gott med avokado på knäckebröd. "Yoghurten" på bilden är min favorit "yoghurt" och det är en soygurt från planti. Testa!