Leave tonight or live and die this way
Hallå, vet att det varit tyst här i några dagar och nu skall ni få veta varför.  
 
Jag är hemma, alltså hemma hemma i Sverige, för gott. Lämnade familjen på tisdagen, bodde hos Ellis i två nätter, bokade flyget hem på onsdag kväll och klockan 5 på morgonen på torsdagen hämtade taxin upp mig och så började min resa hem.  
Emil hämtade mig och 50kg bagage på flygplatsen och sedan dess har jag njutit av att vara hemma.  Känns så skönt! 
 
Som ni kanske vet har det varit jobbigt hos familjen och dem har väl inte varit super, det som fick bägaren att rinna över var att jag hade 39.8 graders feber och fick inte ledigt från jobbet utan var tvungen att jobba ändå, jag mådde skit och behandlades som skit så jag packade allt jag ägde i de väskor och påsar jag hade och så sa jag till mamman att jag lämnar nu och så kom en kompis och hämtade upp mig. Var nervös men så fort det var gjort var jag världens lyckligaste.  
 
På torsdag till lördag var jag med Emil här hemma, under lördagen när han var hemma så möblerade vi om i huset och stor städade, så nu har jag ett eget rum igen. Vi har en hel del små fix kvar och jag har lite kvar i mitt rum också men över lag så är vi väl färdiga.  
På lördag kväll åkte jag hem till Emil och sedan åkte vi till Axel, vi satt och drack, pratade och hade väldigt roligt så jag och Emil sov där och åkte hem igår.  
 
Idag är alla iväg i skolor eller jobb, jag skall städa i mitt rum och fixa, ringa lite samtal och sedan får vi se vad som händer.  
 
Planen nu är att fixa jobb och jobba fram till augusti då jag kommer börja plugga, men mer om allt det nu annan gång. Kram 
 
Åt gott och hade det mysigt hos Ellis! 
 
Allt fick plats i dessa tre väskor och det vägde lite mer en 50 kilo, var lite jobbigt att åka tåg med allt detta och vara ensam men det gick bra.  
 
Och äntligen satt jag på flyget påväg hem!