Sjukskriven
Hej! 

Caspian sover och jag passar på att vila i soffan, klockan ringde 7.30 och när jag kom in till Caspian stod han upp i sängen med ett leende på läpparna. 
Vi var på vårdcentralen vid 9.25 och Caspian lekte som en galning i väntrummet tills det var våran tur att gå in till läkaren. Hade samma läkare som förra gången så han sjukskrev mig ju nästan direkt men denna gången i tre veckor istället för två. Han sa också att om det är det han tror som är fel med mina höfter så kan det ta flera månader innan det blir bättre och eftersom jag är gravid kan jag inte medicineras. Vi får se vad sjukgymnasten säger om två veckor men det är skönt att han förstod att jag inte kan gå tillbaka till jobbet. 

Efter läkarbesöket tog vi en promenad hem, blev en promenad på fyra kilometer och med den del pauser för sammandragningar så var det väldigt skönt att vara ute i det fina vädret. Har jag inte bråttom någonstans är det skönt att få röra lite på sig. 
Vi kom hem lagom till lunch och efter det nattade jag Caspian. 

Tänker att vi skall baka något när han vaknar för jag är så sugen på något gott! Och sedan bara leka inne tills Emil kommer hem. 

Kram 

(null)
Bild från när vi var i London.