Caspians rum
Jag har verkligen ingen aning om vad vi skall göra med Caspians rum, jag tycker att det är så tråkigt och tomt. Söker på Pinterest efter inspiration hela tiden men det är svårt, vi hyr ju bara annars hade jag velat bygga en sängkoja, och har fler andra roliga idéer.
Vi får inte tapetsera då vi bor i ett passivhus, antar att vi får måla men har ingen aning, får ringa och kolla, skulle vilja måla och få bort dem vita väggarna. Kanske en ljus grå färg och tejpa som berg innan man målar så att det blir vita linjer när man tar bort tejpen? 

Tanken var ju från början att bara låta det vara då vi ville ha syskon snart men nu kommer det ju dröja och då vill jag göra iordning hans rum mer ordentligt.

Har en tanke om att måla kortsidorna på hans säng med magnet eller/och griffelfärg så att man han kan skriva där eller ha magnetbokstäver. 

Skulle vilja köpa en ny byrå till honom, en vit som inte är lika hög utan istället lite längre, tror det hade passat in i rummet mer. 

Har ett förslag om att göra en läs/myshörna i den tomma hörnet bredvid dörren, vi får se. Vill gå igenom rum för rum med Emil någon dag så vi tillsammans kan komma överens om vad vi vill göra i alla rum, men då känner jag att Caspians rum står högst upp på listan. 



Har ni några förslag på hur vi kan göra hans rum mer mysigt, personligt och roligt? 


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)