Sjukstuga hela veckan
Godmorgon! 

När jag kom hem från skolan i måndags möttes jag utav detta:
(null)

Caspian hade 40°feber och Emil började också må dåligt. Så under natten spydde Emil, bara en gång, men vi har räknat med att det var magsjuka. Caspian fick ett rejält bajsanfall igår så det kom på golvet och på hela mig. Bara att ta en dusch och sedan skura golvet. Sedan dess har det inte kommit något mer men man hör att magen bubblar och hans pruttar är inte roliga, haha usch. 
Idag är Emil tillbaka på jobbet och jag är hemma med Caspian, idag är hans feber borta och förutom att magen bubblar lite så är han väldigt pigg och glad. 
Än så länge har jag inte blivit smittad, haft lite ont i kroppen men jag tror att det har berott på min mage och mensen som jag skrev om i förra inlägget. Pratade med gyn som sa att det är väldigt vanligt att det är såhär första mensen efter missfall, framförallt eftersom kroppen stötte ut det så sent som det blev för mig. 

Igår tog jag en lång promenad, gick 16km och hade på en ljudbok i öronen hela tiden. Såå skönt och ville inte gå hem, men kände att tre timmar ute fick räcka och det var dags att börja med maten. 

Idag har jag tagit tag i lite viktiga samtal, för ett år sedan skrev jag på papper för att byta elbolag och då skulle det börja gälla nu i dagarna. Fyllde i autogiro och allt redan då så att det bara skulle börja gälla nu men har inte hört något från dem som jag brukar göra när jag bytt elbolag innan. Fick hem brev från vattenfall iallafall att det nya skulle börja gälla den första februari så antog att allt såg bra ut då eftersom dem inte hört av sig. 
Nu ringde jag dem och det visade sig att vårat elbolag stod på någon annans namn, med ett annat telefonnummer än mitt och att jag inte bodde här där jag bor. Fick prata med flera olika personer och dem kunde inte ens se när det skulle börja gälla eller om det redan hade börjat gälla. Hos dem stod det att vi har eon. 
Fattar ingenting. Aja bara det löser sig så blir jag glad. 

Har även blivit kallad på arbetsintervju nästa vecka, håller tummarna att det går bra! 

Nu skall jag gosa med Caspian som kröp upp och la sig i min famn. Kram 

(null)

(null)

(null)