Nervös
Imorgon är det sista dagen att rösta, jag hoppas att ni som läser detta antingen har röstat eller att ni skall göra det imorgon. 

Emil sitter vid datan och kollar på "Jenny och Steffo träffar partiledarna", Caspian ligger oskyldig och sover i sin säng, ändå är det hans framtid som bestäms imorgon. Jag lovar att jag skall rösta med honom i tanken, han skall få älska vem han vill, skaffa barn med vem han vill, han skall uppfostras till att bli en människa som värdesätter alla människor lika mycket och något som känns extra viktigt för mig är att han skall ha en fin kvinnosyn. 

Jag är på riktigt nervös inför imorgon, tänk om SD kommer till makten? 
Tänk om jag har kompisar som röstar på SD?! 
Usch, jag vill bara blunda men samtidigt kan den enda rimliga lösningen i mitt huvud vara att det är därför folk röstar på SD, för att dem blundar, och jag är inte en utav dem som röstar på SD. Aldrig. 

Vi har i alla fall haft en fin helg än så länge, Ida fyller år idag så vi träffade mina syskon i Skene och promenerade runt på Skene Martens marknad. Vi åkte sedan hem till min familj där det blev presentöppning och tårta. 

Imorgon skall vi som sagt gå och rösta och sedan får vi se vad vi hittar på. Är bjudna hem till Emils familj men vi får se om vi åker dit eller om vi håller oss hemma för att försöka bli friska någon gång. Börjar tröttna på denna förkylningen och Caspian måste bli frisk innan operationen. 

Vi hörs 
Kram 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Några bilder från igår, så tacksam att jag har träffat en kille med samma sunda värderingar och samma fina syn på människor som jag har. Tillsammans skall vi nog hjälpas åt att forma Caspian till en kärleksfull och omtänksam människa. Inga rasister i vår familj. Punkt.