Helgen som varit
Fredags

När Emil kom hem var jag nyduschad, sminkad och påklädd (alltså inte bara joggingbyxor och en för stor T-shirt) köttfärspajen stod i ugnen och jag var på bra humör. Var länge sedan jag fixade mig sådär i vardagen, brukar inte orka det om det inte är något speciellt som händer. Emil tajmade däremot in just den dagen på att vara jätte trött och ha ont i ryggen så vi somnade vid ca 21.
Vild fredag eller hur? Haha. 
(null)
Caspian har hittat vart vi har hans napplaskor och helt plötsligt kom han krypande med denna i munnen, började gapskratta för som ni kan se ser han helt galen ut, haha. 

Lördag: 
Vi hade jätte mycket förslag på vad vi skulle göra i lördags, vi var bjudna på kalas för Elin, vi var bjuda på middag hos Emils familj men också till en kompis och så var vi bjudna på inflyttningsparty. 
Men tillslut valde vi att bara åka och umgås med Emils familj, jag och Emils storasyster tog en promenad med våra små hjärtan i vagnarna. Undertiden bytte Emil bromsar på sin lillasysters bil och så avslutade vi kvällen med grillat, så himla gott och Caspian somnade som en stock när vi väl kom hem efter en dag full av bus och lek hemma hos farmor och farfar. 
(null)

(null)
Innan vi åkte till ubbhult fotade vi lite, alltså hur söt bebis har jag egentligen!? 

Söndag: 
Vi var bjudna på fika av en kompis så vi var hos henne i några timmar, lekte på en lekplats och bara pratade. Vi handlade lite inför veckan och sedan åt vi godis i soffan när Caspian somnat. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Busungen! 


Vi har haft en bra och lugn helg, nästa helg skall jag och Emil på teater och helgen därefter är vi på sjukhuset så det var roligt att umgås med Emils familj och att vila så mycket vi kunde. 

Hoppas ni haft en fin helg! Kram