Fredag
God kväll fina ni, vi har nästan precis kommit hem från Emils föräldrar, vi har ätit både middag och efterrätt där och satte oss inte i bilen fören vid 20 tiden. 
Caspian har tagit ett steg i taget här hemma men han gick flera steg efter varandra hemma hos sin farmor och farfar och stod upp mycket längre stunder, blir så stolt! 

Första gången vi lät Caspian vara vaken så länge och sedan somna i bilen och så bara lyfte jag ut honom och la honom i sin säng direkt när vi kom in. Funkade jätte bra, han vaknade till när jag tog ur honom ur bilen men somnade om så fort jag la ner honom i sin säng. Så skönt om detta kan funka, det är inte ofta vi är iväg så här sent men det är skönt att veta att vi har möjlighet så nu får vi börja ha en extra pyjamas i skötväskan för just sådana här kvällar. Dessutom första natten utan välling så nu hoppas vi att han sover hela natten som vanligt.

Vi har haft en jätte bra vecka, jag har däremot känt mig hängig och det var lite jobbigt i onsdags när man visste att vi egentligen borde varit på sjukhuset om tiden inte flyttats. Hatar denna väntan. Men vi har varit på öppna förskolan, umgåtts med vänner och shoppat. 
Caspian har storlek 80 i body’s, 74 i byxor och det är dags att byta till storlek 80 på pyjamaser men insåg att han knappt har några kläder alls i storlek 80 och 86. Vill helst att han har fler än två pyjamaser och 3 byxor... så igår när Lindex hade 25% rabatt på ett köp passade jag på att köpa lite nya kläder till honom. 
Imorgon funderar vi på att åka och kolla in en barnmarknad i Rävlanda, billigare och bättre att köpa begagnade kläder. 

Nu skall jag fortsätta slöa i soffan och snart är det väl dags att krypa ner i sängen. 


(null)
Caspian tyckte att det skulle bli gott med frukost imorse. 

(null)
Så söt i sin lilla tofs, hans första frisyr! 
 
(null)
Blev amerikanska pannkakor till lunch idag, mums.