Ny vecka
Operationen närmar sig och det jag är mest nervös för just nu är att dem när som helst kan ringa och boka om hans operation, precis som dem gjorde förra gången. 
Vågar knappt tro att det verkligen blir av denna gången och det känns så konstigt att packa och planera. Men än så länge inget samtal och jag hoppas att dem flyttar någon annans tid om dem verkligen måste eftersom dem flyttade Caspians förra gången. 

Vi håller oss hemma fram till operationen, tänkte ta en promenad idag eller imorgon och posta och lämna inbjudningarna till Caspians kalas, men det är allt. 
Imorgon skall jag packa allt och förbereda så mycket jag bara kan, vi skall vara på sjukhuset senast 07.00 på onsdag så jag vill ha allt färdigt så vi bara kan hoppa in i bilen utan massa krångel.
Imorgon skall jag dessutom duscha Caspian en gång på morgonen och en gång på kvällen med speciellt tvätt inför operationen och så behöver jag ringa till avdelningen för att kolla om vi kan göra den tredje och sista tvätten där på onsdag morgon. 

Caspian sover och innan det tog vi en promenad i huset, det är en hund i lägenheten precis nedanför oss som skäller och ylar nonstop så fort den blir lämnad. Igår höll den på utan paus från 18-23, då hade dem dessutom lämnat balkongdörren öppen så det var fullt liv där nere. Gick därför ner för att bara informera om att hunden beter sig så när dem inte är hemma, för det man inte vet kan man inte göra något åt, så nu håller jag tummarna att det skall bli bättre. Caspian och Emil kan sova oavsett oljud, men inte jag, så igår blev det sent för mig. Det är klart det inte gör något om det är ett skall här eller där någon gång då och då men denna hunden håller igång utan paus i flera timmar, vilket gör mig galen och jag får svårt att slappna av då. 

Nu skall jag ringa avdelningen på sjukhuset vi skall bo på och prata med dem hur jag skall lägga upp hans duschar, han skall göra tre dubbelduschar nämligen.

Kram 

(null)