Helt slut
Oj oj, jag är verkligen helt slut, ligger på golvet under vårat stora täcke och leker med Caspian samtidigt som jag kan "vila" lite. 

Emil försov sig till 06 imorse och efter det kunde inte jag somna om och Caspian vaknar ju ändå klockan 07. 
Vid 9 kom Alex och Ida hit, Ida skulle passa Caspian en stund och Alex var snäll och körde mig till studievägledaren. 
Mötet där gick jätte bra, jag måste läsa matte 1 och svenska 3 men för att få ihop 100% ska jag läsa historia 2 och naturkunskap 2 också. Så nu är dem kurserna sökta och även CSN. 

Efter mötet åkte vi allihopa till Borås, hittade en jätte bra och fin bilbarnstol tillsalu så den åkte vi och hämtade. Så skönt att ha det fixat och nu kommer han sitta som en äkta prins där bak i bilen. 
Vi gick sedan en runda inne på dollarstore och då fick jag med mig sköljmedel, wc rengöring, en bh, två frukost behållare och muffinsformar till Caspians kalas. 
När vi kom hem var det dags för Caspian att sova så då kollade vi på film tills han vaknade och dem åkte hem. 

Emil trodde att han skulle kunna sluta strax så jag håller tummarna, då blir det inte lika sent idag och han hinner kanske hem så vi alla tre kan äta middag tillsammans. 
Klyftpotatisen är i ugnen och så skall jag fixa laxen snart, så den är klar att bara stoppa in i ugnen. Blev så sugen på lax och det är smidigt att fixa när jag inte mår så bra. 

Kram  (null)

(null)
Haha hittade lite fint på dollarstore men tog kort på det för att visa Emil och se om det är värt att köpa. Tyckte den korgen var så fin och det hade passat jätte bra att ha lite av Caspians leksaker i. 
Den nedre är en tvättmedel bunke med ett mått som hänger på sidan, sjukt smart och något jag önskar mig i julklapp. 

(null)
Testade den lite snabbt bar för att se och det blir nog super bra!