Ensam
Godkväll, hoppas ni haft en bra start på denna veckan. 
Jag och Ida var på biblioteket och Caspian fick busa runt inne i deras lekrum. Vi köpte med oss frallor hem och så åt vi det medan Caspian sov i sin säng. 

Emil jobbade över och när han var påväg hem ringde dem tillbaka honom för att göra ett jourjobb, han var närmast jobbet så därför fick han helt enkelt vända. 
Caspian sover och jag har tänt massa ljus, hämtat ut täcket till soffan och tänkt äta choklad framför Orange is the new black, Emil är hemma om ca en timma och då är det bara att gå och lägga sig för att orka med en ny dag. Hatar sådan här dagar när varken jag inte hinner spendera någon direkt tid med Emil och framförallt när Caspian inte ens får se sin pappa. 
Har varit trött och små ledsen hela dagen så det blev inte direkt bättre av att Emil behövde jobba sent. Aja, nu ska jag sluta klaga. 

Nu skall jag mysa ner mig i soffan och så hörs vi imorgon, kram 

(null)
Hade ett berg av kläder att vika och lägga undan, orkade ta tag i Caspians kläder i alla fall och så får jag ta alla sängkläder och Emils kläder imorgon. 

(null)
(null)
Busig kille.