Caspians kalas
Förra helgen hade Caspian sitt första kalas någonsin, vi hade bjudit hit lite vänner till oss på fika och så fick Caspian lite fina paket.

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Igår var Emils familj här, eftersom Caspians farmor jobbar helger satte vi kalaset klockan 18 och bjöd på lite plock mat. Tanken var att alla skulle göra egna mackor (köttbullemackor, salami och brieost eller avokado och skagenröra) men sedan fanns det kycklingspett, potatissallad, vanlig sallad och rostbiff. Efteråt blev det god tårta och sista gästerna åkte vid 21.30. 


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)

Idag kom min familj hit, vi blev 14 stycken sammanlagt och det var så roligt att träffa alla. 
Emil hade bakat sylviakaka, havrekakor, sirapskakor och så hade jag gjort chokladbollar, efter det bjöds det på en likadan tårta som vi åt igår. 
Caspian fick så himla fina och roliga paket, han tyckte det var så roligt! Får ta bild på allt och lägga upp i ett eget inlägg någon dag. 

Bilder från dagens kalas kommer imorgon, blev väldigt många bilder nämligen, jag känner mig lite mer bekväm med att ta bilder när vi är med min familj plus att Ida var snäll och tog mycket kort med min kamera. 

Kram