Ändrade planer
God morgon! Blev en oplanerad sovmorgon här hemma när denna tröttna morsan för första gången på evigheter somnade om efter att klockan ringde. Frågar ni Emil så är det där så olikt mig det bara kan bli.
Men jag jobbar på med Caspian sömn, mat och rutiner (kommer ett eget inlägg om det tänkte jag) så jag var rätt lagom trött när klockan ringde, dels för att det blev mycket med Caspian igår kväll men också för att jag sover som allra bäst efter klockan 5 och hade sedan kunnat sova långt in på dagen och när jag nu var extra trött kunde jag inte styra mig själv, haha. 

Planen var att vi skulle varit på öppna förskolan för en kvart sedan men vi får strunta i det idag, vi hade kunnat åka dit nu men känns tråkigt när man missat själva sångstunden. Eller, Caspian märker väl ingen direkt skillnad än men jag skulle göra det. 
Istället får vi busa här hemma och så kan jag fokusera mer på Caspians rutiner. Tror Ida kommer hit i eftermiddag också och det skall bli roligt! 

Vi hörs mer under dagen, skall försöka skriva ihop inlägget så det kommer upp senare idag. 
Kram 

(null)
Emil kom hem runt 21 igår så jag värmde på rester från när vi grillade hos pappa i söndags och åt tillsammans med Caspian innan han somnade.