Fredag!
Woho fredag idag, däremot jobbar Emil imorgon så här hemma är det väl mer som en torsdag...
I alla fall, Caspian tar en liten tupplur i babysittern, precis som varje morgon, jag har ätit frukost och skrivit flera blogginlägg som kommer upp inom de närmsta dagarna. Mest om Caspian, haha. 

Igår kom mormor Lena hit, så roligt tyckte både jag och Caspian och det var skönt att få lite sällskap en vanlig veckodag. Vi handlade, åt lunch, pratade och busade med Caspian och nästa gång vi ses blir på hans dop. 
På eftermiddagen när hon åkt hem satt jag och fixade lite inför dopet, men det kommer ni inte få se förens efteråt, men det blir nog super bra!

Planen för dagen är inget speciellt, skall träna lite någon gång under dagen när Caspian sover och så måste jag planera vad vi skall äta ikväll. Hade tänkt fortsätta pyssla inför Caspians dop och ikväll skall jag tvinga Emil att kolla på Let’s dance med mig. 

Hoppas ni får en fin fredag och helg. Kram 

(null)