Äventyr
Denna veckan har varit fylld av så mycket roligt och jag stärks verkligen i min mamma roll när vi gör sådana här saker. 
I tisdags var det info träff inför babysimmet, roligt att bara komma iväg lite. 
I onsdags var det först föräldragrupp och det kändes jätte bra, kommer nog blir roligt när vi lär känna varandra, efter det gick jag till kaskad där det var dags för babysimmet och åhh så roligt! 

Igår ringde klockan 07 och sedan gick bussen in till Göteborg vid 08.30. Att gå till bussen kan ha varit det jobbigaste jag gjort sedan Caspian föddes, jäklar vad tungt. Dem hade inte hunnit skotta än så jag fick putta vagnen framför mig och ibland bara gled vi för att det var så halt under snön, men vi kom på bussen och när vi åkt i ca en kvart somnade Caspian. 
Väl inne i stan promenerade jag runt i nordstan lite, allt var ju fortfarande stängt men behövde fördriva tiden lite innan jag skulle gå på en buss till Kungälv. 
Framme i Kungälv kom en tjej och hämtade upp oss, Caspian vaknade och då hade han alltså sovit från 08.45 till 11.00, tacksam mamma! Vi åkte hem till en annan mamma där vi skulle äta gott och umgås. 
Det var nämligen så att den tjejen som plockade upp mig i Kungälv la upp på sin instagram och frågar om några mammor ville träffas, jag svarade ja så igår var vi 5 mammor och våra bebisar som träffades. 
Alla var runt min ålder och så var Caspian ca en och en halv månad äldre än dem andra bebisarna, bara flickor dessutom. Men åh vad roligt det var, tiden flög iväg och det kändes verkligen bra. Alla var så fina och det var så lätt att prata med dem, sen underlättar det ju att vi alla har en graviditet, förlossning och bebis gemensamt så det finns ju alltid något att prata om. 

När vi lämnade där tog jag bussen för att hälsa på på mitt jobb, har inte nämnt det här innan tror jag men jag har blivit fastanställd där, och det var så roligt att träffa alla nere på kontoret och att sedan gå och hälsa på hos alla avdelningarna. Caspian skötte sig exemplariskt och dem äldre tyckte det var så mysigt att få en bebis på besök. 
Var så roligt att träffa finaste Sahar och oj vad Caspian skrattade när hon busade med honom, haha aldrig hört honom skratta så mycket innan. 

Emil hämtade upp oss när han slutade och så åkte vi hem och åt mat, var helt slut och har sovit som en stock inatt. Det bästa med att Caspian sover bredvid mig är att jag knappt behöver vakna för att mata honom.

Idag har vi varit på en hemlig sak, håll tummarna åt oss! , och så har jag shoppat lite. Lidl hade amningskläder så jag köpte två behåar och två linnen, får nog ta mig dit och köpa fler för åhh vad sköna dem var och så prisvärt! 
Kappahl hade tre för två på alla barnkläder så köpte med mig tre body’s till min lille som växer så det knakar. Storlek 62 i både body och byxor nu så passade på att fylla på i storlek 68. Har super mycket body’s i storlek 62 men knappt några i storlek 68 och 74. Hoppas att han stannar av lite i växten snart, går sååå fort. 

Nu sover bebis och jag skall fortsätta fixa med hemlisen. 

Kram 
(null)

(null)

(null)
Tre fina bilder från igår!