Akuten
Godmorgon fina ni, tanken att blogga finns hela tiden och jag har gått in på bloggen och börjar skriva inlägg flera gånger men sedan inte hunnit avsluta dem. Det har verkligen varit fullt upp nu det sista dagarna vilket varit väldigt roligt. 

Vi hade en jätte fin midsommar, Caspians första, vi började med fika hemma hos pappa, promenerade, dansade runt midsommarstången, promenerade, åkte till nästa midsommarstång, grillade och åt gott hemma hos Emils stora syster tillsammans med Emils familj.

(null) (null) (null)
(null)
(null)

I lördag var vi hemma hos pappa, jag gick igenom massa flyttkartonger nere i källaren och började rensa och slänga skräp. 
Avslutade kvällen med pizza från online pizza, så smidigt och gott. 
(null)
(null)

På söndagen var vi hemma hos Emils familj på kalas, fikade lekte och bara ungicks, super mysigt och gott.

(null)

(null)

I måndags städade vi här hemma, handlade mat, var på biblioteket och sedan på eftermiddagen åkte Emil hem till min bror och fixade med deras bilar medan jag hade två kompisar över på middag. Det var så roligt att träffa dem och att få ha lite tjejsnack. 
(null)

I går åkte vi hem till pappa medan han var på jobbet, Emil fixade ett släp och så röjde vi ur hela källaren. Så jäkla mycket skit och vi körde bort fyra fulla släp till tippen. Jag satt inte ner en enda gång mellan klockan 10-18 och Malin var så snäll och tog hand om Caspian största delen utav tiden. Alla var så grymma och hjälptes åt, en riktigt bra dag! Medan Caspian sov i sin säng när vi kom hem avslutade jag och Emil våran dag med att kolla på War horse, så fin film. 

(null)


Tillbaka till nutid, Caspian vaknade vid 06.30 och ligger bredvid mig nu och ammar. Skall alldeles strax väcka Emil och så skall vi få i oss frukost och sedan åka mot Borås sjukhus och barnakuten. 
Vi skulle få en kallelse till en läkare för Caspians huvud men igår ringde dem och sa att eftersom det är sommar finns det inga tider och dem vill träffa honom så fort så möjligt så dem ville att vi skulle komma in till akuten idag och sitta och vänta på en tid hos läkaren. Usch, hoppas så att allt går bra! 


Vi hörs efter sjukhuset. Kram