Verkligheten
Nu är vi tillbaka i verkligheten, Emil är på jobbet och jag och Caspian är ensamma hemma. Han sover just nu i sin säng efter att ha vaknat klockan 7, ätit gröt, lekt och busat. 

Känns både skönt och tråkigt att Emils semester är slut, vi har gjort mycket roligt och det är alltid roligast att ha honom hemma men samtidigt är det skönt att bara vara jag och Caspian också, på något sätt är det lättare för mig att få gjort saker i hemmet som måste göras. 

Vi har inga planer för dagen, jag har lite ont i halsen och Caspians näsa rinner så vi behöver nog ta det lite lugnt. Har varit fullt upp dem senaste dagarna och jag känner mig helt slut i både kroppen och huvudet. 
Igår var vi och badade med Emil syster, hennes sambo och deras dotter, Caspians kusin är ca 4 månader yngre vilket är och kommer bli så roligt i framtiden. Efter badet följde dem med hit hem och så bjöd vi på mat som jag stått och förberett tidigare under dagen medan Emil sköt soft air gun. Det blev en super god sallad med bland annat grönkål, pesto, oliver och pasta, till det blev det kyckling och lax. Super gott! 

Imorgon åker vi och köper utemöbler till balkongen, gaaah, Woho, ska bli så härligt att kunna sitta därute och jag längtar efter att kunna inreda och göra det mysigt, så det skall jag pyssla med under veckan. 
På onsdag fyller pappa år så då skall vi fira honom litegrann, Emil är ju på jobbet men jag och Caspian lär spendera dagen hos min familj. 

Kram 

(null)

Caspian älskar att vara ute på balkongen!